• Sikker, nem, hurtig
  • 30-dages pengene tilbage garanti
  • Produkter til mere end 35.000 forskellige enheder!

Spørgsmål? Kontakt os venligst!

Ofte stillede spørgsmål

Vi er glade for at hjælpe!

Hvem leverer din ordre er afhængig af dit bopælsland og -by. DustDeal.dk forsøger altid at bruge posttjenesterne til levering. I mange tilfælde behøver du ikke at være hjemme for at have din ordre leveret. I nogle tilfælde bruges der en kurer (såsom FedEx).

Normalt leveres en ordre med flere varer som én pakke. Det kan imidlertid ske, at DustDeal.dk er tvunget til at sende varerne fra et andet sted. I så fald modtager du flere pakker.

Når din ordre ikke passer i din postkasse, tager kureren kontakt til dig. Hvis det ikke lykkes, bedes du om at kontakte kureren til at lave en aftale om levering.

Desværre understøtter vi ikke denne tjeneste.

Hvis du anfører dette under ordreprocessen, så er det muligt. Hvis ordren allerede er i forsendelsesprocessen, så er det ikke længere muligt at ændre adressen. Hvis du har bestilt til den forkerte adresse, skal du kontakte vores helpdesk så snart som muligt.

Ja, du kan få en ordre leveret til en postboks-adresse.

Efter at have konsulteret med helpdesken, kan du returnere den forkerte vare til os. Alle omkostninger til returning refunderes selvfølgelig af os. Naturligvis assisterer vi dig med at få den rigtige vare leveret så snart som muligt.

Det tager normalt et par timer, før en tracking kode aktiveres. Hvis dette ikke er sket, kontakt venligst vores helpdesk.

Pakker er normalt forsynet med en unik, sporbar kode. Når din forsendelse har en tracking kode, tilføjes den til ordrehistorikken på din konto efter at være blevet modtaget af postvæsenet. Du kan derefter spore pakken under forsendelsesprocessen.

Postvæsenet leverer små varer til din postkasse. Normalt behøver du ikke at være hjemme for at have din ordre leveret.

Større varer kan ikke leveres til din postkasse. Postvæsenet vil normalt ringe din dørklokke og aflevere pakken.

I gennemsnit leveres ordrer inden for en uge efter bestillingen.

DustDeal.dk forsøger altid at sende ordrer via brev-post. Når en ordre er sendt som en pakke, ringer leveringsmanden på dørklokken. Hvis du ikke kan nås, bliver du bedt om at lave en aftale om levering.

Din ordre er endelig, når du klikker på 'bestil' efter at have valgt betalingsdetaljerne.

Trin 1:
Vælg den vare som du vil bestille på hjemmesiden og klik på knappen 'Bestil nu'.
Trin 2:
Klik videde på andre varer på hjemmesiden hvis du vil bestille mere.
Trin 3:
I menuen, klik på 'indkøbskurv' for at se de varer som du har udvalgt.
Du kan bruge knappen 'fortsæt dine indkøb' for at gå tilbage til hjemmesiden og, hvis du vil, tilføje ekstra varer til din indkøbskurv. Du kan bruge knappen 'bestil' for at starte bestillingsprocessen.
Trin 4:
Udfyld dine oplsyninger hvis det er din første gang at bestille fra DustDeal.dk. Hvis du allerede er kunde, kan du logge ind med din personlige konto. Når du er logget ind, er det muligt at ændre og gennemgå dine fakturaoplysninger og leveringsdetaljer.
Trin 5:
Kontroller de udfyldte detaljer og vælg en betalingsmetode.
Trin 6:
Når alt er udfyldt og du er enig med de generelle betingelser, kan du placere ordren ved at bruge knappen 'bestil'.
Trin 7:
Du vil nu komme ind på transkatsionssiden af betalingssystemet. Når betalingen er fuldført, modtager du en e-mail, der bekræfter din ordre.

En ordre, der er blevet placeret, kan kun ændres på samme dag. Hvis du vil ændre ordren senere, er det muligt at den allerede er blevet afsendt. I så fald kan du kontakte helpdesken. De vil hjælpe dig.

Når du logger ind med 'Min konto', kan du gennemgå hele din ordrehistorik.

Lagerstatussen er angivet for hver vare. Pas dog på - på lager betyder ikke nødvendigvis, at varen er på lager på et sted i nærheden af dig. Det er muligt, at en ordre tager et par dage. For mere information kan du se fragt .

I gennemsnit leveres ordrer inden for en uge efter bestillingen. I nogle tilfælde kan det tage lidt længere.

Hvis du har fået en tracking kode, kan du følge din pakke dig selv. Hvis du ikke har fået en tracking kode, er det muligt at den ikke er tilgængelig. I dette tilfælde er det bedst at kontakte helpdesken. De kan give dig flere oplysninger.

Det kan forekomme, at ikke alle varer sendes i én pakke. Dette afhænger af udbuddet pr placering. Den resterende vare ankommer inden for et par dage.

DustDeal.dk arbejder sammen med forskellige store betalingstjenesteudbydere. Disse organisationer opretholder et højt sikkerhedsniveau for at behandle din betaling så sikkert som muligt.

Hvis du går til siden https://www.dustdeal.dk/redeem, kan du bruge rabatkoden. Når du sætter derefter varer ind i dit indkøbskurv, fratrækkes rabatten automatisk.

Hvis du går til siden https://www.dustdeal.dk/redeem, kan du indløse rabatkoden på dit kuponkort. Når du sætter derefter varer ind i dit indkøbskurv, fratrækkes rabatten automatisk.

Ja, du kan indløse kuponkortet hos BatteryUpgrade, Dustdeal og LightUpgrade webshopper.

DustDeal.dk tilbyder forskellige betalingsmetoder. Du kan se hvilke muligheder er tilgængelige for dig under købsprocessen og på den følgende side: https://www.dustdeal.dk/payment.php

Desværre er det ikke muligt at betale med check.

DustDeal.dk arbejder sammen med forskellige store betalingstjenesteudbydere. Disse organisationer opretholder et højt sikkerhedsniveau for at behandle din betaling så sikkert som muligt. DustDeal.dk sparer aldrig følsomme betalingsoplysninger såsom kreditkortnumre eller pinkoder.

Hvis du har et kreditkort fra Visa, American Express eller Mastercard, kan du betale for din bestilling med det samme via Adyens sikre betalingsmiljø.

Tip: Banker og kreditkortudbydere er meget strenge og du skal bruge det nøjagtive navn (herunder titel) på kortet, 100% præcist. Kontroller venligst udløbsdatoen (måned og år) og CCV2 nummeret. Kortnummeret selv er selvfølgelig også afgørende.

Oplever du betalingsproblemer, undertiden med uklare eller ingen fejlmeddelelser? Følg disse tips eller bed helpdesken om hjælp. Undertiden oplever kunder problemer, fordi deres kort ikke er aktiveret endnu, eller er blevet blokeret. I disse tilfælde er det nyttigt at kontakte din bank eller kreditkortudbyder for at få hjælp.

PayPal er en online betalingsmetode, som kan bruges i næsten alle lande i verden. PayPal har adskillige betalingsmetoder som du kan linke til din PayPal-konto, såsom kreditkort eller bankkonti.

iDeal er systemet som bruges af en række nederlandske banker, og som giver dig mulighed at foretage online betalinger. Har du en online bankkonto hos en af de følgende banker: SNSRegiobank, SNS Bank, ING Bank, ABN AMRO Bank, Rabobank, Triodos Bank, ASN Bank, Van Lanschot Bankiers eller Knab? Så kan du bruge dine personlige oplysninger i disse banker til at betale gennem deres iDeal system. Betalingen ankommer til DustDeal.dk med det samme.

Ja, det er muligt. For at få flere oplsyninger om bankoverførsler, gå til betalingsside.

Du kan finde vores finansielle data på kontaktside.

Du kan downloade din faktura efter forsendelsen via din din konto.

Vi vil refundere dine penge inden for 14 dage efter modtagelse af den returnerede artikel. Dette er i overensstemmelse med loven om webshopper i Europa.

Efter du har annulleret din ordre, får du dine penge tilbage så hurtigt som muligt. Efter annulleringen kan det tage op til 14 dage.

Hvis du ikke betaler for ordren med det samme, kan du blive mindet om at betale for ordren et par gange. Hvis du ikke reagerer, vil ordren eventuelt blive annulleret (af DustDeal.dk).

Når du har penge på din balance, bliver de brugt når du betaler for en ordre. Beløbet som er på din balance bliver trukket fra det beløb, der skal betales.

Hvis du går til siden https://www.dustdeal.dk/redeem, kan du indløse rabatkoden på dit kuponkort. Når du sætter derefter varer ind i dit indkøbskurv, fratrækkes rabatten automatisk.

I dette tilfælde bruger du sandsynligvis et Verified by Visa eller Mastercard SecureCode kort. Disse kort kræver at en ekstern side indlæses fra Visa eller Mastercard. Det kan være at denne side er blokeret af din firewall eller pop-up blocker. Du kan slå denne fra i din browser. Hvis du har flere spørgsmål om dette, bedes du kontakte os.

Dette er en sikkerhedskode aktivering fra din kreditkortudbyder. Afhængigt af din udbyder, kaldes dette Verified by VISA eller MasterCard SecureCode. Du kan enten aktivere koden, eller springe aktiveringen over ved at klikke på 'aktiver ikke'.

Når du får en fejlmeddelelse under betalingsproceduren, kontroller altid først om du har udfyldt alle detaljer korrekt. Hvis det stadig ikke fungerer, så kontakt vores helpdesk via e-mail. Nævn de nøjagtige oplysninger der fremkaldte fejlmeddelelsen, helst sammen med et skærmbillede.

DustDeal.dk tilbyder altid producentens garanti. Den minimale garanti på alle varer er 12 måneder.

En garantiplan kan fås via helpdesken. Det er bedst at sende helpdesken en e-mail om den. Du kan finde e-mailadressen under [[contactURL]].

DustDeal.dk er ansvarlig for forsendelsesomkostningerne, når du gør brug af garantiplanen.

Når du køber en vare på internettet, har du ret til en prøveperiode. Prøveperioden er en mængde tid inden for hvilken du kan tænke og beslutte, om varen opfylder dine ønsker. Hvis varen ikke er tilstrækkelig, kan du returnere den uden en begrundelse. Dette er også kendt som fortrydelsesretten eller ophævelsesretten. Prøveperioden er 30 dage efter modtagelse af varen. Prøveperioden er imidlertid ikke en testperiode af varen. Hvis du bruger varen så den ikke kan sælges igen, er prøveperioden ugyldig.

Prøveperioden er 30 dage efter modtagelse af varen.

Fakturaen af din ordre er også garantibeviset af din vare. Hvis du ønsker at gøre brug af garantien, skal du bruge en kopi af fakturaen. Du kan finde din faktura under 'Min konto'.

Indenfor prøveperioden (30 dage efter modtagelse af varen) kan du returnere varen uden angivelse af grunde. Udenfor prøveperioden kan du diskutere med os om at returnere den, eller, for eksempel, hvis varen er gået i stykker i løbet af garantiperioden.

Kontakt venligst helpdesken. Helpdesken giver dig de rigtige instruktioner, så du kan returnere varen.

Indenfor prøveperioden (30 dage efter modtagelse af varen) kan du returnere varen gratis, uden at angive en begrundelse.

DustDeal.dk opkræver ikke ekstra gebyr når du returnerer en vare. Når du sender en vare tilbage til DustDeal.dk er det imidlertid for egen regning. Når du har anmodet om tilbagebetaling, returnerer [[siteName] hele beløbet, herunder eventuelle betalte forsendelsesomkostninger.

Indenfor 30 dage bliver købesummen overført tilbage til din konto.

Du kan returnere én eller flere varer. Det behøver ikke nødvendigvis at være hele ordren.

Der er flere måder for dig at finde en vare på hjemmesiden. Du kan navigere med navnet på din enhed. Dette kan du bruge på to måder: ved at anvende 'søgefeltet', og ved at anvende 'vælg din enhed'. Dernæst vil hjemmesiden bede dig om at angive enhedens type, mærke og model. Hvis du ikke ved dette, kan du normalt finde disse oplsyninger på et klistermærke på din enhed. En anden måde at søge er ved at bruge den oprindelige vare, som du vil erstatte. Hver vare har én eller flere koder, der angives af fabrikanten (synlig på varen). Du kan søge efter denne kode, eller 'varenummer', ved at bruge søgefeltet.

Du kan søge efter en enhed (mærke og model kombination) eller ved at anvende et varenummer. Et varenummer er en unik kode, der er angivet på den vare som du ønsker at erstatte.

Når du forsøger at logge ind på Min konto og du ikke kan huske din adgangskode, kan du anmode om en midlertidig adgangskode ved at bruge linket under loginfelterne.

Når du placerer en ordre for første gang, modtager du en automatisk genereret adgangskode via e-mail. DustDeal.dk anbefaler straks at ændre denne adgangskode til én efter eget valg.

Når du udfylder alle dine oplysninger under bestillingsprocessen, oprettes en konto automatisk for dig.

Klientoplysninger deles ikke med tredjeparter. En undtagelse til dette er oplysninger, der deles med betalingsformidlere for at fremme online betalinger. Klientoplysninger sendes altid via en sikker SSL forbindelse.

Gennem din konto kan du logge ind til dit eget kontomiljø. Når du er logget ind, ser du automatisk alle dine ordrer.

Gennem din konto kan du logge ind til dit eget kontomiljø. Når du er logget ind, ser du automatisk alle dine ordrer. Når du klikker på ikonet under 'Faktura', åbnes den sammenhørende faktura.

Når du logger ind gennem din konto, kan du bruge 'Ændr' knappen til at justere dine personlige oplysninger.

Når du logger ind gennem din konto, kan du bruge 'Ændr' knappen til at justere din adgangskode.

DustDeal.dk håndterer levering af oplysninger altid med stor omhu. Det kan alligevel ske, at du finder en fejl på hjemmesiden. DustDeal.dk forsøger at forbedre sin service, og derfor kan du altid give kommentarer eller feedback gennem [[contactURL]].

Når du har et momsnummer og bestiller for mere end €350, kan du lave din bestilling via vores erhvervsside. For yderligere information om fordelene ved en erhvervskonto, henviser vi dig til vores erhvervsside.

Du kan sende en e-mail til adressen business@DustDeal.dk til at anmode om en konto. Erhvervskontoadministratoren kontakter dig så hurtigt som muligt.

Alle vores erhvervskunder nyder fremragende og personlig service fra vores erhvervsmedarbejdere. Derudover har du mulighed at få kvalitetsvarer til konkurrencedygtige priser.

Som erhvervskunde er du meget vigtig til os. Du vil nyde en personlig helpdesk, der hurtigt og præcist besvarer dine spørgsmål. Derudover modtager du et konkurrencedygtigt tilbud for hver ordre, med hensyn taget netop til din situation.

Når det er din første gang at kontakte vores erhvervsafdeling, er det bedst at bruge følgende e-mail adresse: business@DustDeal.dk.

Du kan sende en anmodning til e-mail adressen business@DustDeal.dk. Erhvervskontoadministratoren vil give dig et tilbud snarest muligt.

DustDeal.dk tilbyder forskellige betalingsmetoder. Du kan se hvilke muligheder er tilgængelige for dig under købsprocessen og på den følgende side: https://www.dustdeal.dk/payment.php.

DustDeal.dk er en del af BraunOni B.V. selskabet. DustDeal.dk er registreret med den hollandkse handelskammer under nummeret 08129450. Hvis du har spørgsmål som du ikke fandte svar på her på siden, kan du kontakte os via [[contactURL]]

En anden måde til at holde vores priser lave er ved at optimere vores forretningsprocesser. I stedet for at have personale til rådighed 24/7 til at svare til telefonen for vores globale kundebase, tilbyder DustDeal.dk kundeservice af høj kvalitet via e-mail. På denne måde kan DustDeal.dk normalt svare til dig indenfor 24 timer. Dette formindsker vores omkostninger, og sikrer samtidig at priser på dine varer er lavere.

Kan du ikke finde hvad du leder efter? Prøv at bruge søg

Anmeldelser

Oussama Jamil Hatab bedømte os:
(5/5)
Produkt:
Nilfisk GD930 støvsugerposer (10 poser)
Generelt:
Jeg kendte det ikke før jeg bestilte
Om produktet:
Det var helt iorden
Læs anmeldelser fra andre kunder
  • Sikker, nem, hurtig
  • 30-dages pengene tilbage garanti
  • Produkter til mere end 35.000 forskellige enheder!

Spørgsmål? Kontakt os venligst!